Fredag

Idag arbetar jag min 5e arbetsdag för denna veckan. Imorgon är den sista. Börjar 6,30 idag och skall städa konfen. Och jag hoppas det blir en relativt kort dag, så jag får många timmar över på eftermiddagen för att träffa my man.
Detta har seriöst varit den värsta veckan på evigheter. Iaf den värsta i år. Men jag hoppas det vänder till det positiva snart... Och jag saknar my man... Men men...

Igår skulle jag färga om mitt hår. Något mörkare än jag hade och blablabla. Jag är tröt på att vara vitblond med utväxt som tittar fram efter en vecka och petar mig i ögonen och att håret är slitet alabama... Men vad händer? Jo, jag blir GRÅHÅRIG! På riktigt! Det ser förjävligt ut...
Men det får åtgärdas en annan gång.

Imon blir det dop för Tim. Spännande värre. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0