Fredag

I eftermiddag är jag fri! FRI! Woho!
Mitt hår är antagligen för slitet för att någon som helst färg skall fastna. I hårbotten är det fint, 2-3cm ut från skallen. I övriga delar är det typ.. grå brunt dassigt. Och jag vet inte om jag trivs i brunt hår. Känns.. Konstigt. Men att återgå till vitt vore som att skita på sig själv. Väldigt dumt med andra ord.
Vi får la se vart det slutar.

I eftermiddag skall jag ut till my man. Har inte varit där sen i tisdags. Eller onsdags morgon om man ser det så. Ska antagligen ta en sväng om i affären innan jag åker dit, då gubben fastnade på vägen till Konsum igår och inte kom fram till butiken. Stackarn... Så antagligen blir det till att slåss med snön så fort jag anländer. Om han inte hittat en hjälpande hand på annat håll, eftersom jag jobbar. Blabla.

Och där tog det stopp.
Hjärnan la en brakskit och luften försvann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0