All I need is a women

Misstolka mig rätt i rubriken. Men jag behöver en av mina kvinnor just nu. Hösten gör mycket med en. Mörkret, kylan.. Allt. Hösten verkar ha en inverkan på min skalle. Den fryser till is. HerreGUD! Nej, så farligt är det inte. Men jag blir aningens förbannad. Och lätt förvirrad och mer introvert än vanligt. Tankspridd helt enkelt.
Så idag är en sådan dag jag behöver en av mina kvinnor och spotta lite galla...

Jag har inget att skriva. För det jag vill ventilera är för personligt för att kasta ur här - så jag låter det vara osagt. Och jag har en lång inköpslista för saker och ting i mitt liv.
Tex ett par vinterskor, ny säng och allt därtill, mattor och en satans massa annan skit..

Nu får jag seriöst tuppjuck!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Whats up pussycat?:-)

2010-11-08 @ 11:47:53
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0