Lördag

Jag borde få en guldstjärna i "att-bli-brutalt-utmattad-genom-att-bara-sitta-stilla". Jag mötte upp min käre broder på bussen igår och vi brummade in till stora staden. Han gjorde ärenden på apoteket och köpte knark och hämtade ut sina jeans. Sen gick vi och käkade på chili thai. Det är så brutalt gott där, men jag hade ingen större apptit igår heller men nog käkade jag en hel del! Äta bör man, annars dör man. Undvek dock ett par köttbitar som såg ut som disksvamp... Deras vegitariska vårrullar är så otroligt goda där, dock. Sen skulle han snacka med en tatuerare ang sin armbåge. Men att sitta på en bänk i 3 timmar och vänta på att den här människan fick tid var lättare sagt än gjort. Jag var helt död och orkade inte med nått. Runt kl 18 åkte vi hemåt och Bula var schysst och körde oss hem, då han skulle in till Hemmakväll och hyra film. Slapp man bussfärden. I like.
Sen låg jag som ett kolli i soffan under täcket och kollade på film. Struntade totalt i Västgöte och det var nog lika bra det. Inte ens Baseballs fick mig piggare...

Tina var iväg på galej hos karln sin, ja nu är det offeciellt, i Taberg och härjade. Jag undrar om det återigen blev några liknelser med bajskorvar.. Hmm. Men när jag öppnade datorn idag såg jag något som fick mig på bättre tankar. Det är så surt att man ska må som man mår när hon och jag äntligen har en helt ledig helg, samtidigt!
Usch. Jag saknar henne och jag saknar mitt välmående.


Just nu funderar jag på om jag ska skrapa ihop pengar till någon energidryck så jag blir lite piggare. Men då är jag där igen, att jag pressar kroppen återigen för att jag ska orka göra nått. Men jag vill inte sitta här och känna att jag inte orkar med min bästa vän, som jag gjorde i torsdags, för att jag inte orkar med människor över huvudtaget. Men men.. Det kan ju hända att det blir annorlunda idag när/om Tina kommer hit, när jag insett hur mycket jag hemskt gärna vill göra nått, umgås, jag vet inte. Och att jag hemskt gärna vill umgås med henne. Gärna jämt.

Johnny pratade om massa idéer hit och dit igår ang familj, alkohol och umgänge. Men jag kan inte påstå att det kändes så speciellt lockande. Men det är långt kvar. Och jag gillar hur han fortfarande försöker när vi är två stycken som gett upp, totalt.
Jag gillar däremot inte att det snöar ute och är 5-6minus ute och att mina istappar snart petar en i huvudet om man går ut på balkongen.

Jag vill ha tacos, pengar och hårfärg.
Och gärna en säck energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0