Woho

Snälla päron är bra päron.
Hakade på mor och Knutte till Maxi och handlade billig pasta. Död och hungrig, krocka med folk och göra fel var väl det som hägrade. Och hålla undan en viss irritation pga hunger och trötthet.
Så, nu skulle jag egentligen stått och lagat köttbullar och kokat potatis och grejat. Men nej.. Mor och Knutte pratade om hämtmat och generösa som dom är så fick jag med mig en pizza hem från Tortellini. Skulle vara på italienskt vis och stenungsbakade och grejer.. Men fy farao vilket dåligt utbud.
Men pizzan gick ner. Men så var jag ju vrålhungrig också.

Något som jag reagerade på när jag skulle logga in är, att på blogg.se's första sida visades ett inlägg om Tyra Banks. Om hon opererat näsan eller inte. Min första tanke var "Orka" min andra tanke var "Den äldre bilden var i skitkass kvalité och den nyare bilden var i en helt annan vinkel" skriv ett brev och fråga henne?
Den andra knasiga saken var att en tjej kommenterat med "Äntligen någon som skriver något intressant!"
Sen när blev Tyra Bank's näsa intressant?!
Va i helvete?!

Men med tanke på alla modebloggar som hägrar och lovprisas hit och dit så är det väl inte så förvårnande att Tyra Bank's näsa är i fokus.

Nu ska jag sova!
Ja, kl 20!

Gonatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0