Vojne vojne

Igår börjde det smärta i min hals, idag är det inte precis bättre. Men peppar peppar!
Var på apoteket idag och inhandlade lite knark. Tack mammi!
Usch, jag gillar inte att be om hjälp, speciellt inte när det gäller ekonomin...
Stökar med tvätten nu. Martina sa i morse på jobbet att hon kanske kör en maskin, men app app! Min tid!
Hehe. Men jag lär bli klar innan hon kommer hem tror jag.
Dricker honungsmjölk. Det ger alltid någon slags nostalgisk känsla och jag kan inte annat än att njuta av det. Min lille mormor gjorde alltid sånt till mig (och mina syskon så klart) när vi sov över. Det och en av hennes bullar; Fantastiskt.

Appropå knark, när jag var på apoteket idag och köpte förkylningsprylar så säger kassörskan "Näsdukar har du" och jag tänker "Vadå näsdukar? hushållspapper ffs!" så jag fummlar mest och "Nae.. men papper". Usch. Jag hatar när kassörskor ska prata med en sådär. Och ska påpeka vad man köpt och att det är bra att ha, eller med kläder "Oj vad fint det var" håll käften och gör ditt jobb och tjäna pengar i tysthet!

Usch. Jag är hysteriskt trött.. Vart uppe sen strax efter 4.. Sov inge vidare och jag vill ha socker!
Blä. Ingen vila ingen ro.
Blablabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0