Lördag

Enda fördelen den här dagen bringar med sig är; OB. Inte för att det är så mycket att jubla över. Men när man i vanliga fall endast får OB på söndagar så får man väl vara lite positiv för en gångs skull.
Efter många om och men fick jag ledigt på måndag. Jag hade ingen större lust med att jobba 6dagar i rad eftersom jag vet hur jäkla slut jag blir av det, plust att min kropp inte klarar det längre. Och jobba de jobbigaste dagarna är inte heller så värst kul. Så på måndag ska jag nog ockupera mammas hem lite. Ska ändå iväg på eftermiddagen så då kan jag likaväl befinna mig på plats.

I torsdags la jag på lite bostadsansökningar, bland annat för Nkbo. Dom ringde mig igår och hade en tvåa på slätten på 57kvm och inte alls hög hyra. Så jag fick namn och nummer till den personen som hade den. Skickade ett sms i all hast på morgonen. Samtal vid lunch.. Inte ett ljud har jag hört. Får bli nya tag idag.

En helg till att jobba Sen får jag vara ledig. Alexandra kommer hit och ack vad skönt det ska bli!
Kan man få cravings efter en människa?
Funderar på att ta med henne till jobbet på lördagen och bjuda på frulle, och så så klart en tripp på stan.
Feel-good helg deluxe, med mängder av alkohol också så klart.

Jag är så otrligt less så det är inte sant.
Hört det förr, men kom igen!

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Klart man kan, jag har alltid cravings efter min Jenka !

Lät ju för övrigt som att 2:an där skulle bli perfa för dig, jag håller tummarna !

2009-10-31 @ 12:15:02
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul med ny lya på G!

2009-11-01 @ 09:52:03
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0