Lookilooki! No pants!

Jag funderar på att öppna upp min blogg, relativt snart.
Egentligen; Jag skall inte behöva låsa ute mitt liv för att en omogen brud inte kan hålla sig borta.
Jag låste den till en början för att komma ifrån dessa omogna kommentarer och mail som dök upp.
Varför ska folk alltid försvara sig och hytta med näven så fort det skrivs nått dom inte gillar, trots att inga namn nämns?
Sjukt hur folk tar åt sig hela tiden.

Måste sälja lite mer fonder för att överleva månaden. Har 120kr på kontot och det finns alltid nått att köpa.
Johnny var otroligt snäll som betalade en räkning på 300 som trillade in i herromdagen.
Jag gillar inte att krypa på knäna för att överleva. Jag tar hellre ett till helvetesras över mig, än problem med ekonomin. Allt på en gång är lite för mycket.
Fy...

Imon skall jag jobba, ledig fredag, jobbar lördag.
Blir lugna helger fram till 14nov.
Så nu på lördag ska jag bunkra upp för en brutal svullhelg och film. Massor av film.
M ska iväg och ha party så blir ensam på eftermiddag/kvällen.
Kan man härja fritt utan att bry sig.

Oh! Jag vill ha socker!
Massa godis.
Nu!

Hmpf...


Mitt hår behöver kapas.
Hör du det, mor?
Jag glömde gnälla om det innan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok stumpan, ska försöka fixa det.Kram

2009-10-21 @ 19:06:32
Postat av: Alexandra

Skitsöt på bilden babe!

2009-10-21 @ 21:03:14
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0