Flytt

Det är iaf något som jag är intresserad av. Den här lägenheten suger. Enda fördel är att det finns en stor balkong. Men köket är sunkigt, rummen är slitna, badrummet är rätt skabbigt och läget suger.
Buss som går en gång i timmen ungefär och att bo uppe på ett berg är inte så jäkla smidigt.
Så, planen är att flytta ner mot torpa.
Eftersom det inte finns några billiga 2or eller ens 1or i den här stan får man sänka sig och bli kombo. Och så blev det i somras.
Igår var vi och kollade på en otroligt mysig liten fyra i ett flerfamiljshus, som jag blev helt förälskad i. Snetak, dunkelt, en tomt att utnyttja, fräscht kök, badrum och trägolv. Hur mysigt som helst.
Enda som kan bli knasigt är att det inte finns en hall, så man trillar in i köket. Men det kan iaf jag stå ut med, om man kommer ner från Mariebo. Bussar som går mycket bättre där nere osv.
Asbra.
Men... Så får jag ett sms om att kombon inte blev så jätteförtjust som jag blev...
Så då får man väl sitta här och våndas i en sunkig lägenhet...
Det känns inte så kul...

Kommentarer
Postat av: Mor

Blev det inget då eller?. Kram

2009-10-23 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0