Torsdag

Igår brände jag pengar. Som inte fanns. Ojojoj! Jag skyller allt på Tina, trots att hon mest suckade åt det hela.
Jag hittade ett par otroligt skitsnygga skor! Dom talade till mig! Jag kunde inte bara låta bli. Åh dom är så fina, och sköna!
Köpte även julklapp till Emma och Emelie och ett par hårblommor till mig själv.

Det blev, som skrivet innan, ingen titt på lyan igår. Personen i fråga sa att det får ske i helgen. Jag jobbar i helgen så det får ske på fredag. Och det var okej. Jag sa 11, och får tillbaka ett sms "11 blir bra. Då hinner jag nyktra till lite" what?! Han hinner alltså ut och supa men inte visa lägenheten? Vad är det för sjuka prioriteringar? Jag räknade även ut att det gått nu 4v och inte 2, innan jag ens fick tag på killen.
Nkbo verkar inte så jätteglada.

En annan grej som jag upptäckt är att blondering är nog inte så värst bra för hälsan. Sen jag började blondera mig har jag bara blivit mer och mer korkad, när det gäller sånnadär lätta och självklara saker. Martina har fått förklara ett och annat för mig för att jag verkligen inte förstått. I lördags blev jag dumförklarad jag vet inte hur många gånger och en helt förtappad blick visar sig på personen i fråga och "Du fattar verkligen inte?" var på jag "Nae...?" och följande kom "Nä, jag ser det!".
Det värsta är väl att det syns så väl när jag tänker. Mitt pokerface är nog inte så värst bra.
Söndagen var också väldigt dumförklarande. Det var då jag var ute i Taberg med Arne och tog kort på berget. Hade med mig mitt stativ som jag använt typ 2ggr sen jag köpte det för en herrans massa år sen. Och med alla dessa spakar och grejer så fattade inte jag ett skit. Så Arne slet det ur näven på mig och tog över. Sen gick det sönder. Men fina bilder blev det!
Så skulle jag framstå som en jubelidiot, skyll inte på mig, skyll på håret!

Natten till igår fick jag sova! Jag sov som en gud! Vaknade inte förrän första gången vid halv sju-sju, somnade om direkt och vaknade runt 9 lite lagom mör. Åh! Det var så skönt!
I natt somnade jag nog inte förrän midnatt iaf, trots att jag la mig vid 22 och var väldigt trött. Jag hatar det här.
Förra veckan när jag börjat jobba sådär okristligt tidigt däckade jag inte förrän runt midnatt då heller, och vaknade klarvaken 3,30.
Natten till söndag sov jag tre timmar, och en timma på dagen. Och ändå sov jag dåligt till måndagen.
Man kanske skulle vara vaken ett dygn och trötta ut sig själv rejält?

Kul, jag är en blåst korkad sömnlös människa, med ödets ironi springandes runt hälarna.
10p till mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

visa skorna! :D och mitt paket! :D

DRYG människa... och grattis till sömnen!

2009-11-19 @ 17:29:23
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0