Only a phonecall away

Ja, nu var det gjort, och vad hände? Jo, ingenting.
Förra fredagen var jag uppe på områdeskontoret och fick mitt första positiva bemötande från Vätterhem. Att man blev lite glad. Nu, är jag så förbannad att jag är på snudd till att lipa, pga en bubblande aggerssion. Jamen varför då?
Jo, besöket på områdeskontoret gällde mina grannar som spelade musik vareviga kväll i 3v i sträck, så högt så att det låter som om det skulle kunna komma från min lägenhet. Områdeskontoret skulle meddela de enerverande grannarna. Detta var i fredags. Har det hänt nått? Inte precis. Kvinnan på områdeskontoret sa att jag skulle ringa störningesjouren så fort dom sätter igång, för man får inte störa sina grannar sådär ens på dagen.
Så, jag tröttnade på dom, och ringde störningesjouren nu. Jag är trött som as, för... Man blir rätt trött av att ha vart uppe sen kl4 i morse. Personen jag får prata med är vänlig och säger att dom ska skicka en väktare. Gud så bra tänkte jag. 1min senare ringer han tillbaka och säger att dom inte har tillstånd att skicka någon väktare förrän efter 22.
Den infon fick inte jag på områdeskontoret, vilket jag även sa, och det fann han dåligt. Och jag kände hur det började koka i mig och jag blev, eller Är, något så kopiöst Jävla arg!

I lördags innan folket kom satt jag och Linn och spelade lite musik, på en normal nivå.. Ändå så hörde vi deras musik. Så, ni kan ju tänka er hur otroligt givande det är att gå och lägga sig till ett dunkande basljud som sipprar genom taket följt av nått trancesynthljud... Jäij...
Inte konstigt att huvudet har dunkat ett par dagar nu.

Jag fullkomligt HATAR Vätterhem!
Aldrig har jag vart med om så dålig service.

Kommentarer
Postat av: Linn

Dåligt! :O Verkar ju inte ens som att hon vi pratade med sa till dina grannar, som hon lovade.



Hann tyvärr inte leka idag tyvärr, vilket du ju märkte. Moster åkte vid sex, och Boel behövde skjuts till hundklubben halv sju. Men det är inte så långt kvar tills jag dyker upp nästa gång :)

2009-05-13 @ 22:32:50
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: tina

Usch vad jag lider med dig!! ): Kan du inte säga till dom eller skicka in en arg lapp? q: O fortsätt ring o klaga!!

2009-05-14 @ 10:34:33
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: tina

Usch, jag håller med dig. Jag minns hur det var.. q: Men du får helt enkelt ligga i hos vätterhem då.. Fan jag hatar verkligen störande grannar!!

2009-05-14 @ 13:04:19
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dääj.

2009-05-14 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0