~suck~

Jag är så less. Denna veckan är sämst på alla håll som det går. Och allt går käpprätt in i skogen känns det som. Och detta är nog tamejtusan den längsta veckan någonsin! Långfredag - släng dig i väggen!
Och mina galenskaper inför kommande vecka gick inte heller, då planen var att åka iväg och terrorisera en vildman, men det gick sig inte... Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Om jag ska hitta någon annan att terrorisera eller om jag ska vara så duktig att jag tar hand om min flytt redan nästa vecka, hyr släp och mutar folk, trots att jag känner att jag måste iväg.
Jag får tuppjuck av att veta att jag inte kommer få lämna det här för bara en dag eller tre.

Jag gillar inte den här känslan som ligger och trycker.
Lite smått ångestladdat och panikartat som trycker emot en.
Allt blir fel och vardagen suger och en trötthet som vägrar försvinna.

Suck it..

Kommentarer
Postat av: saran

kämpa på bruden!

2009-07-17 @ 23:21:59
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0