Still going strong

Och då syftade jag inte på mig, utan på katterna. Dom skriker och har sig...
Jag sover inte och igår glömde jag bort att äta. Kom hem sent och orkade inte riktigt tänka. Vilket märktes när jag konverserade över the nät.

Dock, innan jag glömmer... Tack Erika för den otroligt klockrena kommentaren! Du förstår säkert vilken jag menar. Hehe

Igår var jag förbi hos mor och grejade med min MP3 som i princip är hennes nu för tiden. Större MP3 - större minne. Kan vara skönt att ha när man ska iväg. Och så köpte jag buss/tågbiljetter inför helgen. Så nu måste jag hinna med 16,50bussen på fredag. Och jag skall göra allt jag kan för att stressa sönder mig själv. Men det är jag rätt duktig på.
Idag skall även jag och Martina åka och handla.Införskaffa färdkost bland annat.. Dom senaste dagarna, eller de enda dagarna jag bott här, har jag levt på henne känns det som, och det är inte rättvist. Hon lagade mat i förrgår jag fick äta av, så imon ska jag göra tacos till henne.
Sen återstår bara packning så är allt klart inför helgen.
Men det är dock typiskt att man ska åka på och få mens nu, när man hade kunnat hoppa i havet och kasta maneter på en vildman/badkruka... Kul att till och med kroppen är emot en.

Appropå kropp, igår på lunchen satt jag, Linda och Martina och pratade utslag och så. Martina har nått rödflammigt på sig, och Linda sa att hon åkt på munsår i början av sin semester, och att det kan ju vara stress, kroppens sätt att visa att Nu räcker det. Så jag sa "Undra hur mycket utslag och skit jag kommer få då..." Gissar på ryggskott snart igen och jag har ju redan en massa blåmärken.. Hmm... Linda gastade och "Ja, du har jobbat här för länge!" då mina skador vart arbetsrelaterade och hon lyckas få ryggskott i ett solarie. Det är sånt man Aldrig någonsin ska berätta!

Nu ska jag kolla till catfighten innan någon gör något dumt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaw! Saknar dig med! Ses måndag, tisdag eller onsdag! :D

2009-07-23 @ 11:04:15
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0