My bitches!

Trots att humöret knivade sig på morgonen igår så var dagen helt okej ändå. Men jag är fortfarande sådär overkligt trött att jag inte pallar med nått. Detta resulterade i att jag och Martina satt på lunchen på jobbet och tjöt av skratt så tårarna sprutade.
Emma hade frågat om vi kunde ses på kvällen. Jag slutade 17,30 så vi möttes därefter. Vi gick till Johans och fikade och kort efter kom Emelie. Med andra ord; My bitches!
Fy farao vad dom är bra! Detta intressanta möte resulterade i hysteriska skratt så tårarna sprutade. Mhm!
Var inte hemma förrän efter 21. Jag måste komma i säng i tid idag.. Fast nej. Jag måste åka till österängen och börja städa ut min lägenhet idag. Woho!

Jaja. Mina brudar är bäst, alla mina brudar!
Bättre än dina!

Kommentarer
Postat av: Erika

Varför får man inte sjukanmäla sig så för? Är man sjuk så är man ju? Eller?



Hah, ja det sägs ju det och med tanke på vilken sömnbrist jag haft nu på slutet så vare kanske inte så konstigt att det var allt som krävdes :)

2009-07-29 @ 15:19:53
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Emma

Bäste bitch!

2009-07-29 @ 19:09:59
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0