Fredag

Andra dagen på min lediga dag och jag har inte fått sova ut än. Igår vaknade jag av att mobilen ringde vid 7, och det var chefen... men jag orkade inte svara. Sen var det kaos med flytten och ja...
Men jag försökte skjuta all oreda åt sidan för en stund och åkte ner på stan och mötte upp Emelie. Oh min kära lilla Emelie! Alla tänkbara hämningar flög iväg och skratten hoppade upp och läget var nice. Vi lunchade och sen tog en snabb sväng på stan, sen for vi hem hit och stökade med alla kartonger. Hon for hem runt fem på eftermiddagen.

Runt 18 var flytten full gång och just nu har jag bara sängen och nattduksbordet att röra mig med. I möbelväg. Jag har så klart kvar tvn och datorn och massa andra jävla saker. Men jag kan inte påstå att jag sitter så värst bra! Jag saknar min soffa och vill kunna sitta normalt. Katten och jag har haft slagsmål i sängen eftersom det enda hon har att ligga på nu är en filt, eller just sängen. Men hon tryckte in sig själv i väggen så jag märkte inte av henne till slut.

Idag var det tänkt att jag och Martina skulle åka till Varberg men hon har bränt sig så att hon inte kan röra sig, och skulle hoppa in extra och jobba idag men fick sjuka sig. Fick ett jättelångt sms av henne igår där hon bad om förlåtelse och allt, men en solbränna kan man knappast göra nått åt och inte precis hennes fel. Så Martina, jag är inte sur på dig någonstans. Jag är bitter för att världen går emot mig, där av kanske ett ganska bittert svar tillbaka. Så ja, jag är less på tillvaron. Men jag är inte på långa vägar sur på dig personligen! Jag hatar din bränna, men det är jag nog inte ensam om. Hehe.
Men skam den som ger sig!

Dock lär nästa vecka suga stenhårt, men det får jag ta hand när den veckan anländer.

Och det är fantastiskt skönt att inte få sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0