FREDAG!

Woho!
Huvudet spränger, ögonen kliar, katterna grejar, packningen är klar, magen krånglar och kaffet smakar skit. Men hey, det är fredag!

Jag fick gå lokal till slut. Så nu har jag vart vaken en timma lite drygt, duschat och ätit frulle och packat lite som jag inte behöver mer idag.
Igår spöregnade det när jag gick hem så mina fötter fick sig ett fotbad, så jag hoppas innerligt att skorna hinner torka tills i eftermiddag. Jag dealade med Martina, så jag kan springa ifrån och hinna med 14,10bussen, känns skönt att kunna åka hem emellan. 16,50 går bussen från stationen och anländer till götet runt 19, och runt 19,30 färdas jag vidare till söder över. Det ska blir så otroligt jäkla skönt att komma iväg!
Och mina gulliga kollegor skulle göra allt för att hjälpa mig hinna i tid.

Och efter snart en vecka som kombo har det funkat bra. Mina grejer har fortfarande inte kommit upp pga energibrist och en jäkla massa jobb, men det får ta den tid det tar. Varje kväll har jag och Martina suttit och haft djupa samtal om allt och inget. Givande.

Nej nu måste jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

I miss you!

2009-07-25 @ 14:26:25
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0