Torsdag

Idag är en såndär jobbig dag..
Sov knappt nått i natt.. Somnade sent och katten satte som vanligt igång kl 4 med att gnälla.
Klockan ringde 5.37 och jag var dödare än döden själv.
Tack och lov kort dag, slutade 14,30. Fick en hel del hjälp av E så gick och slöade hos M ett tag och fick massa korkat skvaller om en annan.
Idag är även tvättdag, med start kl 17.
Skulle även träffat Karin ikväll, men det blir för mycket... Ska upp klockan 4 i natt så jag måste utnyttja kvällen till att varva ner så jag kan gå i säng runt 20-21. Hoppas bara på att jag blir klar med tvätten relativt tidigt så jag slipper tänka på den..
Usch, jag är trött...

blä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0