Söndag

FYFAN VAD SKÖNT DET ÄR ATT VARA LEDIG!

Så, nu var det viktigaste sagt.

Det känns i kroppen att gå på och jobba 5dagar i rad när man inte gjort det på två månader ungefär.
Men det har väl gått sådär bra.

Jag har fått lära mig mycket nyttigt. Tex att det är depprimerande att ha katt.
Så,om jag beter mig konstigt är det för att jag sitter och är depprimerad, med min katt.
Får det går ju inte att ha en katt som husdjur, nej nej. Det är ju patetiskt...
Hundar, det är grejer det. Då är man absolut inte depprimerad!
Ja herregud...
Den männskan kan inte ha mycket till hjärnkapacitet.
Jag har aldrig i mitt liv träffat på en katt med så mycket personlighet som den jag har nu. Och jag har haft katter förr.
Personangreppen kan börja, på riktigt.

Idag ska jag bannemej inte göra nått.

....eller jo, vara depprimerad då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant läsning :D Keep Up The Good Work !

2009-01-18 @ 19:27:30
Postat av: Lavali

haha shit, jag måste vara en patetisk varelse då som har varken hund eller katt just nu haha :D

Kan ju ta upp en fisk visseligen och kela lite med

2009-01-19 @ 00:36:51
URL: http://vardagsblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0