Onsdag

Idag började min arbetsdag kl 7. Och det var riktigt gött. Inte världens lättaste grej att ta sig ur sängen dock, men ändå. Frukosten på jobbet rockade faktiskt rätt hårt. Brödet var så färskt det bara gick. Och med smojs på.. Nutella för den som inte kan mitt språk. 15rum, 9 avrese, resten stanna. Gött. Slutade kl 15 medans dom andra fick slava till 17.
Mohahahaha!
Fullbokat hela veckan verkar det som. Och nästa vecka har jag hela FEM dagar. Woho!
Det bästa av allt är att det äntligen skall slutas med lunch på söndagar, då den inte funkar, så det blir inget matavdrag på söndagarna framöver. Nackdel med det är att man inte får äta Nått från jobbet över huvudtaget. Men vad gör det.. Men hinner knappt äta på söndagar ändå. Och det gör inte mig nått att ta med egen mat. Hade gärna gjort det alla dagar.

Hade dom nya skorna idag. Pain! Inte i fötterna nått nämnvärt, men i benen... Att gå i nerförsbacke var inte så smidigt. Och inte på grus heller.. Och framförallt inte på kullersten. Tar nog ett tag innan man vänjer sig.

Äh, jag har faktiskt ingenting säga, tror jag...


En givande kväll på jobbet...
...jäij...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0