Nyårsfirande

Jag har skrivit en sammanfattning av året som gått, men det har fortfarande inte uppdaterats i bloggen.. hmpf..

Mina planer inför nyår gick åt skogen.
Hade som vanligt tänkt sitta hemma och kolla på film och bara vara. Vilket jag iofs gjorde halva kvällen. Kollade på en film så det var ju nått iaf. Men runt halv tio kom Emelie och förstörde! Hon frågade om jag ville komma och partaja med henne och hennes vän Sandra. Och ptja.. Bara för att det var Emelie så vart jag sugen på party.
Så på 20min var jag iväg. Anlände vid 22 ungefär.
Vid strax efter 23 drog vi in mot staden. Och eftersom jag inte hade planer på att gå ut eller nått så sket jag fullständigt i vart vi hamnade. De andra föreslog Centrum så vi hamnade där. Och gud så jag kände mig gammal.
Under ett tillfälle satt jag och Sandra själva för att invänta Emelie som sprang runt. Då satte det sig ett par killar vid vårt bord och började prata. För det första var dom rätt.. dryga och för det andra var dom sjukt små. Tippade på 18, men wow dom var hela 19år..... Och dom trodde att Sandra var 18...
Hade fått sovplats hos Emelie om jag ville, men var mer sugen på att åka hem. Tyvärr så var Emelie spårlöst försvunnen när jag och Sandra lämnade platsen. Men men.. Det var ett kul sätt att fira in det nya året, haha!
Herregud.

Idag återstår bara att ligga död i soffan och vänta på morgondagens jobbdag...
Jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0