Nemas problemas!

My ass!

När jag lagar mat eller spolar varmt vatten eller duschar så immar mina fönster igen.. I söndags gick det så pass långt att brandalarmet satte igång.. Att jag höll på att skita ner mig!
Skickade ett mail till vätterhem ang problemet och idag kom det en pygméturk och knackade på dörrn.. Han petade på en ventil, rev ner min gardin, öppnade ett fönster, petade på tätningen, pillade på fläkten, tryckte igång en lampa, öppnade balkongdörren "Ne jag vet inte..." han babblade på som tusan och jag förstod väl hälften.. Men hade det inte vart för dem på jobbet som inte kan svenska hade jag inte förstått så pass mycket som jag faktiskt gjorde.. Bättre än inget.. Han sa iaf att han inte visste vad det var som var fel och att jag skulle ringa jouren efter kl 16 för han är bättre på ventiler..
Va i hela friden?!
Varför ska jag höra av mig Igen?
Varför kunde dom då inte skickat vidare mitt problem till den där männskan direkt då?
Det stod ju ffs i mailen, jag skrev att jag hade problem med ventilationen...
Men eftersom klockan var halv fyra på eftermiddagen var väl detta hans sista stop och orkade väl inte lägga ner mer energi på att försöka göra nått...
Bra service!

Ligger det inte lite i hans uppgift att föra detta problemet vidare?
Tänk om någon på jobbet "Du det är stopp här" - "ne tyvärr du får ringa vaktmästarn själv om det där"
öh...

Jaja jag får väl leva i den här iglon, som tydligen verkar vara lite fuktig i luften också..
Skithåla!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbar stad du bor i du..

2009-01-16 @ 10:07:39
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0