Meningslöst?

I herromdagen fick jag en ytterst skum kommentar i bloggen.. Följande "Söt blogg =)"
Eh... Min första tanke när jag läste kommentaren var "Har männskan ens läst den här bloggen?" Den är så osöt det bara går.. Gick in på hennes blogg och insåg att hon bara fiskade besökare och insåg "Hon har inte läst..." Varför ens hålla på?


Och modebloggar.. Varför?
Om man kollar Mest besökta bloggar på startsidan av blogg.se så är det i princip Bara modebloggar. Fjolliga människor som tar kort på sina kläder osv.. Who cares? Vad är det folk finner så intressant?


Och folk skaffar barn till höger och vänster... Dokumentärkåt som jag är så glor jag på Unga Mödrar som visas på kanal 5 varje vardag. Det är dock väldigt fascinerande hur en del växer upp på bara ett par månader.. rätt upp och ner bara sådär.. Medans vissa är lite mer.. Nja.. Om man inte är hundra procent säker på vem som är fadern till barnet som befinner sig i magen.. Varför ens lägga ner energi på att föda barnet? Och det här med att en fader tar avstånd.. Hur smart är det? Blä för det!


En annan grej.. Hobbymodeller/fotografer.. På en community finns det gott om folk som poserar på en säng, vid en bil, med instrument osv.. Så är bilderna urusla.. Personen i fråga ser ut som en idiot, i bakgrunden ser man element, blommor och andra småsaker som stör. Konstiga vinklar och ansiktsuttryck..
Orka? - neje!


Folk som luktar illa är ingen hit det heller. Idag på bussen så var det ett pucko som luktade bajs.. Han tyckte säkert att han var stentuff och spelade hur hög musik som helst osv.. Så luktade han bajs.. Hett.. verkligen..


Gäster som klagar och inte kan plusa ihop 1+1 helt själva. Gnälla för att dom råkar bo på en byggarbetsplats utan att fått information och sedan säga "och rummet är väldigt väldigt slitet"
Kom igen!
Dock väldigt extremt superroligt att gästen i fråga bytte till ett ännu sämre rum...
Gästen - jobbet 0-1


Lata människor.. Folk som inte orkar eller att det måste vara på deras termer osv.. Lathet.. Jag hatar det. Alla är vi lite smått lata.. Men det finns lata och så finns det lata..
Skärpning ffs!


Folk som öppnar käften och inte verkar tänka på vad det är dom säger, till en chef dessutom, är iofs rätt skrattretande.. Så.. I laugh at you! Mohahaha!
Däremot att man blir smått irriterad av personen i frågas åsyn är väl lite skrämmande dock...


Pessimistiska tankar som fart runt en tid men inte lyckats ta sig ut på rätt sätt...
Slit dom med hälsa!


Kommentarer
Postat av: tina

Sen finns det chefer som inte tänker på vad dom säger eller gör heller. det finns folk till allt.



Modebloggar kan jag tycka kan vara roliga ibland, man kan få massa bra köptips. (: men nu är jag fast i mina matbloggar. haha.



o posekort har jag gott om. med diverse grejor i bakgrunden. q:

2009-01-14 @ 20:02:31
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi kan bitterfitta oss ihop du och jag. Jag är less på idioter.

2009-01-14 @ 20:47:51
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Soph

Gravid/barnbloggar är tråååkiga. Modebloggar likaså! Dom roligaste bloggarna är helt enkelt de som är ... roliga! Och som faktiskt har lite innehåll och inte bara dagens frukost.

2009-01-14 @ 20:49:49
URL: http://soph.se
Postat av: saran

"Om man inte är hundra procent säker på vem som är fadern till barnet som befinner sig i magen.. Varför ens lägga ner energi på att föda barnet?"



Menar du allvar? Att ett barn inte är värt att födas för att mamman inte vet vem pappan är? Jisses..

2009-01-15 @ 09:15:41
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHA jag älskar dina cyniska inlägg! För jag håller typ med om allt och skrattar som tusan när jag läser =D

2009-01-15 @ 16:53:38
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0