Lördag

Riktigt seg dag. Klockan är strax efter 17 men det känns som om den är typ 20 eller nått..
Skulle lekt med Linn idag, men dom skulle tydligen få besök så vi får la se.
Har även "Handlat" på Halens, igen. Nu har jag lensat och rensat som satan, men ändå är slutsumman så hög..
Av det jag vill ha landar summan på 1284 kr.. Och då gäller det 6 plagg. Och det är plagg som jag hemskt gärna vill ha..
Jag vill ha massa pengar.. Jag vill kunna gå på alla reor och köpa kläder och grejer... Spontanköpa saker och få köpt det jag vill ha.
Lönen som trillar in till veckan kommer suga stenhårt i min lilltå.
Men jag får blicka framåt.. 7mars är det party på kåken och då har jag tänkt åka dit. Och Alex lär komma ner då också, så jag får leka med henne. Bra tajming ändå.. Då det knappt finns nått ställe i stan som har 18års gräns nu för tiden...

Vad mycket punkter det blev överallt...

....

Jag har inget vettigt att säga, egentligen. Mer än att jag stör mig på folk som gnäller när de måste betala kontant på bussen och gnäller över att det är dyrt.. Skaffa värdekort?
Och jag hatar mina grannar något enormt. Iaf de som bor ovanför.. Mellan halv tolv och halv ett lät det som att dom hade värsta bråket. Sprang i trappor, slog mot räcket, skrek och hunden skällde och blablabla.. Inte första gången dom för oväsen omkring sig på natten...

värdelöst inlägg

Kommentarer
Postat av: alexandra

söt blogg!=)

2009-01-11 @ 21:11:01
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0