Torsdag

Ge mig en massage! Min röv håller på att dö! Position "sitta konstigt" i 25mil är faktiskt inte så värst skönt. Må hända att det är just därför jag hatar att sitta ytterst, när man är tre som skall slåss om sätet. Självklart så är det höger skinka som skall ha fått ta stryk...
Men egentligen så var det värt det. Så nu är det bara att invänta alla blåmärken!

Idag har jag endast följande att göra; Städa och slå in lite presenter. Sova. Sova ska jag bannemej göra!
Jag vaknade till vid halv nio och glöm att jag täntke gå upp. Men som en inbyggd klocka kunde jag faktiskt inte somna om så värst bra efter det.

Det är rätt skönt faktiskt att inte behöva tänka på nått nämnvärt alls idag. Mer än ett fikarep ikväll.
Julen är en hysteriskt överskattad högtid. För att inte tala om falsk.

Nä jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0