Tisdag

Att vakna strax efter kl 6 och vara helt klarvaken är inte okej. Och framförallt inte kul. Vaknade till av kombons alarm sen kunde jag inte somna om. Bland annat för att jag vart klarvaken och för att min rygg är efterbliven.
Så runt halv åtta gav jag upp och lämnade sängen.

Igår var det besök efter besök, nästintill. Tina var här och käkade tacos, eftersom vi inte gjorde det i lördags.
Gårdagen ägnades åt mycket telefonsamtal. Över en timma med mor i luren och sen en timme med bror i luren.
Jag konstaterade återigen att jag har nog världens bästa bror, ändå. Mycket för att han är som han är och är den han är, och för att han berättar saker för mig så jag får bli lite skadeglad. Och alla vet ju att skadeglädje är min grej.
Rätt gött att ha en bror som inte bara är en bror utan en av mina närmaste vänner.

Idag skall jag ner till mor och terrorisera henne och sen haka på till Maxi och lalla runt. Ska bara köpa hårfärg, men jag har ändå inget vettigt för mig så jag kan likaväl följa med dit, plus att färg är billigt där.
Bra skit.

Jag trodde att denna veckan skulle bli hur tråkig som helst, men det är rätt mycket hålligång.
Gårdagen gick fort förbi i gott sällskap. Idag ska jag iväg och fördriva tiden hos mor, och där går tiden alltid fort. Imon ska jag ev luncha med bror och sen ska Tina hjälpa mig med håret. På torsdag är det städdag som gäller och fredag frukost med brudarna och middag hos mor och fest på kvällen.

Igår blev det även spikat med Rättvik. Så nu är det stugjakt som gäller. Satt igår och letade och hittade några bra alternativ. Men så ska man försöka samla folket och kunna boka och ja.. Det är ju en del att stå i.
Men bara man har stuga så kan man lösa resten sen. Som vilka som ska med och vad för färdmedel.

Ah! Ge mig en hel kropp. Jag blir tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0