Söndag

3 dagar denna vecka har jag intagit alkohol. I lite för stora mängder. Bryr jag mig? Klart jag inte gör det, jag lever ju! Galnaste dagen var nog faktiskt igår när det gäller mängden alkohol. Det small till nästan direkt.. Sprit är farligt, men ack så gott.

Denna veckan har vart tokig. Hålligång varenda dag!
Måndag var det massa besök här. Tisdagen umgicks jag med mamma. Onsdagen var det hårfärgning, lunchande och sen krökande. Torsdag var det städ och födelsedag. Fredag var det frukostbesök, middag och krökande. Lördag var det tokigt från start, och sen krökande och liveband.

Sen är det faktiskt rätt sjukt att jag är så hysteriskt pigg som jag är. Inte sovit på jag vet inte hur många nätter, ätit dåligt och dränkt kroppen i alkohol.

Vad nästa vecka bjuder på är det ingen som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0