Sömn

Äntligen! Nu! Woho! Idag kom min död-dag! Nackdel med sånna här dagar är att man är som ett utsketet päron och har noll energi och pallar inte något. Jag orkar inte ens prata. Och alla telefoner har vart tysta i 3dagar.. Idag fick allt eget liv. Hemtelen ringde, mobilen ringde, sms hoppade in. Som tur var så dog hemtelen, och mobilen åkte på ljudlöst.. Sen började grannen hamra igen... Men jag fick sova till halv två ungefär och det var ljuvligt. Skulle jag lägga mig ner igen skulle jag somna, på stört. Så seg i kolan är jag. Men ack vad jag har längtat efter den här dagen. Går man i sådär 3v utan sömn så är dom här dagarna gudomliga.
En stor nackdel är dock att jag måste ta mig utanför dörren en stund för att åka ner och köpa sprit....
Tur är dock att bolaget är öppet till 19.
Här skall inte stressas!

Vad morgondagen bjuder på återstår att se. Finns en del alternativ att välja på men ingen bekräftat. Detta är 3gången jag firar nyår i så fall. Vilket påminner mig om min årsresume som jag inte gjort. Jag har undvikt den väldigt mycket. Får ta det på dagen imon. Just nu är jag för seg i kolan för att tänka ordentligt.

Jag är svullen i käften. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0