Snö!

Snö är inte min grej. Trots detta lyckades jag lägga mig i den tre gånger(om inte mer) på kort stund.
Kvällen har vart galen. Blev upphämtad strax innan 17 och färden mot Karlskrona var igång. Väl där, runt 22, fanns inte en käft ute... När den så kallade julcruisingen drog igång var det väl.. 3 jänkare (vårt färdmedel inräknat) och alldeles för mycket volvobilar och en ny saab.... Så vi gav upp rätt fort.
Jag slängde en snöhög på Bubbis så han vart helt förtvivlad nästan. Mer rädd tror jag iofs. Sen besteg vi ett stort snöberg för att sedan falla ihop i en hög på toppen. Så snön har jag väl sett på nära håll 4ggr då.
På vägen hem fick jag byta plats med Kjell, för.. Han somnar ju alltid, och jag som alltid är vaken fick hålla chaffisen sällskap. Inte för att jag var så sällskaplig kanske, men ändå.
Vägen från karlskrona till växjö var spegelblank...
Kom hem för en sisådär 20-30min sen och ska väl ta och hoppa i säng. Men jag gissar på att jag säkert inte kommer somna.

Det var galet. Lagom härjande, förmycket snö och trevligt.
Mycket bättre än att sitta hemma och glo minsann!

Woho har smittat av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0