Onsdag

I love you, man - bra film. Se den.

Nytta ala lathet. Jag har tvättat idag. I morse mer exakt. Det var jobbigt.. Undra var den otroliga tröttheten kom ifrån. Plockat lite i köket också. Och packat två väskor med lakan och handdukar för att tömma garderoben på saker som jag inte lär använda i första taget.
Sen har jag mest... legat i soffan och inte gjort ett skit. I like.

Gårdagen var nice, bortsett ifrån att alla mina pengar försvann i ett nafs. Betalade räkningar och fixade busskort. Sen var dom pengarna slut. Var på stan med Tina för hon ville hitta en ny partyklänning. Men det gick inge vidare.. Sen käkade vi på chili thai.

Pratade med min käre bror igår. Jag sa åt honom att aldrig ge mig en kamera i fyllan, trots att bilderna blev riktigt bra, så sa han att jag sagt "Den ska jag ha!" tagit kameran och sen sprungit iväg. Inget minne. Jag trodde sen att jag skulle få lite mer minne tillbaka av att se bilderna. Det gjorde jag inte...
Så, för första gången sen jag var sisådär 18år, har jag haft en brutal fylla med minnesluckor!
Ja, det var faktiskt hysteriskt roligt.

25e dec tänkte jag ha lite partey på gång. Ta gärna med er folk och kom förbi. Jag vet att ni vill!

Imon hägrar jobb och en ev tripp till A6 med Tina så hon får sin glammiga klänning.

Film kanske? Eller mat. Eller en kombination..
Hmm...
Seg dag, deluxe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0