Onsdag

Jaha, så blir det galenskap som tusan idag. Tina ska färga håret på mig, det är farligt, och galet!
Höhö, nej då. Jag litar på henne. Så hon trillar innanför dörren runt halv elva eller så. Sen skall jag luncha med min käre bror och utbyta lite skitsnack och allvarsnack. Jag kan ju inte säga redan nu att blir så, men det brukar bli så. Men det hela beror på hur död han är efter nattens arbete.

Igår kunde jag återigen inte sova. Somnade runt 1-2 eller så. Vaknade hela tiden... Nångång under natten satt jag och tittade ut genom fönstret. Nere i backen snöade det, utanför mitt fönster snöade det inte.
Blabla. Lämnade sängen runt halv åtta i morse. Så jag vetetusan hur jag ska klara av dagen.

Blev brutalt övertalad att följa med till Karlskrona ikväll. Dock var det väl mer "Klart du ska med" och jag som inte backar för galenskaper var inte svår att få med. Vad ska jag annars göra? Jag kommer ändå bara sitta hemma och glo alt städa eller packa. Och det har jag hela morgondagen på mig att göra.

Blabla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu blev jag avundsjuk... En väldigt Fantastisk man bor där!

2009-12-23 @ 11:50:59
URL: http://transylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0