Måndag

Det var bittert att titta ut idag... Snö.. Jag gillar det inte! Förvisso inte mycket, men ändå. Det är snö. Enda positiva med snö är att man kan få fina bilder. Men det är inget jag tänker engagera mig i idag. Tråkigt väder = tråkiga bilder. Trött skalle till på köpet.

Ja, helgen då. Har faktiskt inte orkat skriva nått om den. Egentligen finns det inte så mycket att skriva. För jag minns inte så värst mycket. Hmm. Men jag hade kul, så mycket kommer jag ihåg!
Började med luciakortege nere på staden och tog massa kort. Sen skulle alla bilar mötas vid MAX så jag och Tina fick skjuts dit av mamma och Knutte. Väl där, galet.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det jag fick se. Antagligen skratta. Det var så fegt och patetiskt och framför allt fult. Herregud.
Tog en massa kort, så klart. Efter att ha skuttat färdigt bland alla avgaser osv på parkeringen åkte vi hem till mig och började förfesta. Efter en tid kom Johnny, Bula, Jossan, Jocke och två till. Så vi var ett par stycken som satt här ändå. Men eftersom Johnny och Bula skulle ha öppningen på Kåken så drog dom rätt tidigt.
Sen tittade Arne förbi. Och vi buggade, utan att trilla. Förvisso så buggade vi i typ en minut eller så. Men ändå!
Väl på kåken var det livat. Och ja, jag minns inte så värst mycket faktiskt. Klockan rann iväg och jag och Tina var mest och härjade på dansgolvet eller så försökte vi stå på benen.
Suck.. Det var svårt att sammanställa en helg när minnet sviker så satans mycket.
Men det var inga som helst skandaler, faktiskt. Har ett underligt blåmärke på underarmen, som om någon petat för hårt på mig, magmusklerna är ur balans och högerbenet mår inte så bra.
Sen har jag en merit att sätta på listan; Spy genom näsan!
Dricker man sprit, både rent och blandat, så kommer det en tidpunkt då allt väller över, vilket det gjorde. Och rätt som det var så sa det SPLATT! Och näsan exploderade! Ja, jag kunde inte annat än att garva. Tina undrade vafan jag höll på med.
Det gör jag gärna inte om!
Bilder från kåken vet jag inte när eller var dom dyker upp, eftersom jag gick och snodde johnnys kamera och lyckades lämna tillbaka den till slut, och tappade inte bort den!
Men mina bilder finns här.

Igår när jag vaknade hade jag noll koll. Jag var ovanligt nog inte full när jag vaknade, tror jag. Jag var mest väck i kolan. Kollade på en film som gick på tv, men tog inte in vad som hände, orkade inte röra mig eller koncentrera mig. Det tog 3 timmar innan jag lyfte på röven och hämtade ett glas vatten.
Snabba ryck.

Idag måste något hända här hemma. Annars sitter jag i skiten ännu mer än jag redan gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0