Måndag

Att ha tandläkarbesök innan kl 8 på morgonen borde vara totalt förbjudet. Speciellt när man ägnat natten åt att rulla tummarna i brist på sömn. Det kommer garanterat inte ta lång tid, då det bara är undersökning, men jag lär inte vara hemma förrän apsent pga bussarna som aldrig går. Hänga vid juneporten, woho...

Helgen som har passerat tänkte jag vara nykter, då det blivit rätt mycket alkohol den senaste tiden. Den inställningen funkade finfint i fredags och halva lördagen. Tina kom hit i lördags runt 13 ungefär. Solen sken så jag tvingade Martina att vi skulle åka till västersjön och spana in skogen och isen. Vi var där en kvart ungefär, sen dog fötterna. kollade in Stallqvarn också, men det vimmlade av både folk och tomtar så det var inte så mycket att ha...
Sen började öltarmen rycka till och vakna upp och skrika. Jag kunde inte motstå. Låter väl inte så värst bra, men det gäller ju att passa på nu när man är ledig om helgerna. Sen blir det ju nästintill rehab när jobbet drar igång på allvar igen. Så det blev att vi åkte Cheva och röjde runt. Besökte Falks grav och Tina for i backen och gud vet vad. Det var skitkul! Var inte hemma förrän runt 4 på morgonen.

Söndagen spenderades i soffan smått död, faktiskt. Kl 14 kom världens bästa Emma på fika, och hon hade med sig banankartonger och även en ikea-påse som hennes mor skickat med. Tack Emma och Lena!
Woho.

Sen måste jag ha konferans med min mor och försöka strya upp flytten. Jag har inte mycket kvar att packa, alls. Eftersom jag lyckades med det fina att först och främst inte packa upp allt när jag flyttade hit, och för att mycket står i förrådet. Där är det förvisso kaos...

Totalt ointressant babbel!


Kommentarer
Postat av: Emma

och pepparkakor! :D

2009-12-21 @ 11:17:07
URL: http://emmlala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0