Lördag

Vattnet och alvedonen har trillat in i käften. Maten likaså och duschen är avklarad. Just nu är det kaffe på ingång. Sen är dagen iordning igen för att ge alkoholen en ny chans.
Partyt igår var rätt lugnt och sansat. Tyvärr valde folk att försvinna och åka på äventyr. Men sammanlagt var vi väl uppåt 15pers eller så.

Återigen gnällde grannarna. Vi har på ett halvår haft 3 hemmafester. Så klart en del förfester, men dom dör ju ändå relativt tidigt. Men 3 hemmafester. Det första var inflyttningsfesten. Då hade vi satt upp en lapp och en granne kom och klagade. Den andre var min födelsedagsfest. De flesta åkte runt 23 så vi var ändå inte många kvar och därför åkte volymen automatiskt ner och det var lugnt. Tredje gången var igår. Och samma grannar kommer upp och klagar. Är det bara jag eller överreagerar dom? Att ha grannar som festar är extremt störande, men när det händer så sällan, kan man inte bara låta bli och klaga? Hade vi röjt såhär varje helg hade jag lätt kunnat förstå dom... Men kom igen...

Ikväll verkar det som att det blir västgöte. Om inte annat alkohol på nått vänster. Tina får bara åka hem och vända innan hon får ta sig hit igen. Stackarn. Hehe.

Får väl se när jag orkar lägga ut bilder från gårdagens spektakel.
Inte nu iaf.

Min bakgrundsbild får mig att höja på ögonbrynen varje gång jag stänger ner fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0