Fredag

Denna dagen har ägnats åt grubbel, tankar, packande och ett 2timmar långt telefonsamtal.
Jag är fortfarande lika uttråkad som för 3timmar sen och klockan är bara 15.. Lång dag det här..
Höhö, långfredag. Ja, nivån är långt ner idag.
Så just nu får Elvis stå för underhållningen, men han är rätt kass på det då det bara var lugna låtar på skiva nummero 2. Suck.. Ska sätta mig och pyssla snart också. Fixa brors present, grejer till Tina om jag hittar allt jag behöver, nått armband kanske också. Slå in mammas presenter. Så då är jag road i iaf 1timma kanske, möjligtvis 2. Om jag hittar allt jag behöver.

En tanke som slog mig i veckan var; Undra om killar är rädda för starka fruntimmer som innehar lite makt i samhället...
Utav en händelse som skapade en stor soppa för inte så längesen, som nu har svalnat (ja jag vet hur fyndig jag är nu) så känns det nästan så. Soppan skiter jag i, jag är bäst på att ignorera. Men.. Ja, jag vet inte. Svårt att skriva ut nått när man inte kan nämna varken namn eller direkta händelser för att det ska bli så öppet som möjligt.
Men det kanske är så. Ett fruntimmer som vet vad hon vill, säger vad hon vill och beter sig som hon gör. Har en liten gnutta respekt hängades över sig och med ett starkt psyke, kanske är lite skräckinjagande för båda könen? Jag vet inte. Ibland känns det så iaf.

Fuck. Klockan är strax efter 15 och det börjar redan bli mörkt ute. Lite bittert.
Snart sommar iaf!
Woho!

Hej positiva tankar, vart kom ni ifrån?

Men kanske är bra med lite positivitet i livet, iaf efter denna veckan då jag vart dödligt tjurig i några dagar.
Nackdel är dock att jag inte har nått att göra, alls...
Suck...

Byta skiva och sen ta fram mina pärlor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0