Äntligen lördag

Woho! I love helg! Men så klart så vaknade jag med huvudvärk. Turen är som vanligt på min sida. Men hey, klockan är bara morgon än. Kaffet står här och luktar gott och snart ska jag väl käka frukost. Jag skall inte göra något alls fram tills det är dags att göra sig iordning. Ligga i soffan och samla energi är bra skit.
Har dock lite samtal att ringa. Typ 3 eller nått.

Jag var hos mamma igår och fikade, för att fira Knutte som fyllde år förra veckan. För det första blev hon väldigt brydd över att jag var så pigg och frågade om jag var full, Knutte frågade om jag värmde upp inför lördagen. Sen när blev det så märkvärdigt att vara pigg? Bara för att man brukar vara mer död än levande... Bah.
Iaf, vi satt och pratade en hel del om bilar och raggarkulturen osv, dom sa att det ändrats mycket genom åren. Jag frågade mamma om hon hängde med Road Tramps på den tiden. Hon sa att hon var lite överallt, eller som Knutte sa, en "Hang-around", så som jag är nu. Hehe.
Så frågade hon om efternamn på de som jag umgås med idag. Då visade det sig att hon kört mycket på ett faderskap. Hon och Knutte kände till lite annat löst folk, vars ungar både jag och Johnny umgås med idag.
Blev lite rörigt nu, men jag har ingen lust att skriva ut några efternamn precis.
Men det märks att staden är liten.
Hmm. Det var kul iaf.

Blabla. Återkommer väl under dagen, eller imön.
Kaffe!
Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0