Tristess

Och så var man ledig idag också. Jobbar 13-19 imon med Erkiperki.
Tydligen ska vi storstäda spegelsalen...
KUL!

Idag har jag inte gjort ett skit. I princip.
Vaknade vid 10. Gick upp och drack kaffe och pratade lite med mamma.
Vid 11 ungefär gick hon till Sussi.
Så jag drog igång en film.
Sleepy Hollow. Fäbulös!
Tyckte lilla mamma var borta ovanligt länge och vips så fick jag ett sms att Sussi skulle bjuda på lunch. Så hon blev kvar där längre än väntat.
Jaha...

Efter att filmen var slut gick jag ut i köket och plockade in all disk.
Diskade upp den smutsiga disken.
Dammsög.
Satte igång kaffe.
Och nu sitter jag är...
Jäij..
Jag hade aldrig klarat av att vara arbetslös... Shit...

Iaf.. Igår satt jag och läste alla gamla blogg-inlägg för att se om jag gjort nått intressant som jag glömt bort.
Det hade jag så klart inte.
Men jag hittade ett inlägg som handlade om P3's Kakpoäng och att jag då inte kunde komma på något bra som jag gjort för mig själv, och att jag skulle återkomma.
Jag återkommer nu.
*trumvirvel*
Jag har inte gjort något för mig själv!
TADA!

Kul.

Får väl återkomma om några månader igen och se om jag lyckats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0