Det finns guldkorn!

Som består av Erki som ringde mig igår vid 21,30 och frågade något ang jobbet.
Jag var bitter över att sitta hemma så hon sa att jag kanske kunde komma bort på party.
Och det gjorde jag.

Vid 22 var jag på plats och spriten rann ner i kroppen. Ljuvligt!

Kort och gott; Erki räddade min bittra kväll till att bli helt jävla fantastisk.
Längesen jag hade så kul.

Vi gick till olearys och röjde

Sen efterfest..

Klättra över murar med taggbuskar är inte bra för strumpbyxor!

Trött...

Kommentarer
Postat av: Erki

Haha, ja det var riktigt kul igår. Mår dock som en bajskorv idag. Prupp

2008-02-17 @ 18:55:58
Postat av: tiny

Jag önskar att jag med var med.. ),:

2008-02-17 @ 19:30:25
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0