Angående det här med vikt

Jag har insett att jag stör ihjäl mig på människor i min omgivning som sitter och gnäller om hur dom Måste gå ner i vikt, och så är dom nästan trådsmala!
Jag stör mig ännu mer på hur dom sitter och gnäller över att dom aldrig går ner i vikt, fast dom tränar osv..
Men vad gör dom? Jo dom äter något så otroligt onyttig mat.
Det är massa kakor, godis, fet mat, onyttigt, cola blablabla.. You name it.
Inte en chans att dom kommer gå ner i vikt om dom inte ändrar sin kost...

Och så sitter jag där, med mer hull på kroppen än de flesta, äter vad jag vill och har så gjort hela mitt liv och har sen i juni tappat 10kg.
Det känns riktigt jävla underbart.
Men.. Vad som stör mig är att dom själva sitter och gnäller hur stora dom är, och väger en hel del mindre än vad jag gör.

Undra om det är en besatthet bland smala tjejer att vara just.. smala och inte våga lägga på sig?
Jag har alltid varit stor, men först den senaste tiden har jag totalt ignorerat min storlek och börjar tycka om min kropp mer och mer och skiter fullständigt i vad det är jag stoppar i mig.

Är det gott, ät det! Men gnäll inte sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0