Such a night

För allt du hatar hos dig själv - förlåt dig själv
För allt du älskar hos dig själv - förlåt dig själv.
För allt du skäms över
För allt du är stolt över
För allt du vill dölja
För allt du vill visa upp
För allt som inte blev som det skulle
För allt du är
För allt du ville vara
Förlåt dig själv

Jonas Gardell
En komikers uppväxt



Igår satt jag kollade på film heeela kvällen. Det var riktigt gött.
Började med Knocked up. Den rekomenderar jag starkt. Hysteriskt kul.

Sen.. Var det roliga över.
Dom visade just En komikers uppväxt på tvåan igår.
Jag mår illa av tanken att såntdär händer dag som natt.

Dom pratade lite innan filmen och en mobbare sa att "Mår jag dåligt själv, lägger man det på någon annan"
Jäij, vi bor i ett samhälle där ingen ska få må bra.
Kul... Verkligen.

Avundsjuka? Mycket möjligt.
När man sedan är stark nog att säga ifrån, så funkar inte det heller.
Då får man höra ett och annat skällsord i ryggen.

Tack och lov är skoltiden förbi.

Snart är det dags att bege sig och äta glass. Shit vad mycket saker jag ska släpa på.
Tror jag får ta en clementin innan.
Ja!

Och mamma, tack för kommentarerna, dom var fina. Haha! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag smygtittade lite på En Komikers Uppväxt (Jonas Karlsson är fantastisk), men jag klarade inte att se mycket mer än 10 min för jag vet hur deprimerande den är och deprimerad ska man vara på veckodagar, inte helger.

2007-12-09 @ 13:32:21
Postat av: Emmaa

Glass is the shit!
Ska äta nyponsoppa med mandelbiskivier och klass idag, för är sjuk på riktigt nu.
Feber, tjohej- nej, har tenta i morgon :S

Saknar dig men nu ses vi snart!

2007-12-13 @ 14:05:12
URL: http://Emmlala.blogg.se
Postat av: Emmaa

GLASS inte klass, doh.

2007-12-13 @ 14:05:59
URL: http://Emmlala.blogg.se
Postat av: Äruuka

Jag älskar fan den filmen och boken. Jonas fooooh life !

2007-12-13 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0