Stranger in the night

I lördags kom mor förbi på frukost, sen for vi iväg till Jocke och fikade. Tog lite kort på Nova osv.


image52

Efter det åkte jag hem och slappade och mamma for till Knutte.

Min mage var fortfarande fucked up så i någon timma satt jag och lurade över om jag skulle följa med mamma till Bishop eller inte.

Jag följde med och jag hade skitkul.


Väl där satt Johanna med vänner. Man gjorde väl inte så mycket mer än att sitta och dricka öl, men jag hade det trevligt.


Runt halv tolv skulle mamma och Knutte gå hem så jag försökte ragga upp någon att dra vidare med. Johnny var på Harrys så jag gick dit.

Men när jag stod i kön slog det mig att det är ju 23 där, och jag är ju bara ynka 20år.

Så jag frågade första bästa person i kön om hjälp in.

En snäll herre erbjöd sig. Men han var så ivrig vid vakten att han glömde bort mig.

Men jag kom in trots allt.

Han fick dåligt samvete, vilket resulterade i att vi umgicks hela kvällen.


Tyvärr, har jag en bror som jag behöver ta ett allvarligt snack med.

Så förbered dig på en arg syster.


När klockan började närmare sig 2 gick vi och plockade ut jackorna och han följde mig hem.

Vi stannade vid busshållplatsen här utanför för han skulle ta bussen hem.

Dom 20minutrarna var riktigt trevliga. Att sitta och snacka skit med en främmande människa är underskattat.


Söndagen bestod mest åt att slappa. Kollade på film och grejer.

Lyckades vända på dygnet pga underhållande konversationer på msn, så jag kom inte i säng förrän kl5 på morgonen. Haha.


Igår, måndag kom mamma hem. Trodde att vi skulle gå varann på nerverna efter att inte ha vart i samma hem på 3månader men det har gått riktigt bra hittills.

Idag har hon bakat lussekatter och jag hjälpte till med att peta i russin.


image53

image54

Sen satt jag och satte i kort i ett fotoalbum, men sen tog limmet slut :(

Ja, det var den uppdateringen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0