Skallebank

Igår ballade min mage ur totalt.
Och idag när jag legat stilla i några timmar och skulle resa mig upp smällde huvudet till och jag fick äckligt ont i pallet.
Sinnessjuk...

Jaja. Mamma var hos läkarn idag, röntgade och grejer. Hon får komma hem! Jäij!
Och sitta. Fick den här tjusiga bilden tidigare idag.
image51
Taskig kvalité men vafan, hon sitter iaf :)

Vad mer...
Jobbar 16-21 imon, så vida magen har slutat vända utochin på sig.
Sov från 21-12. 15timmar! Helt sanslöst!

Nästa fredag ska jag på date med Karin. Vi ska till Visingsö och dricka varm choklad och lattja runt.

Läste Alex blogg nyss och blev lite smått avundsjuk på henne.
Hon är en sådan person som kan få minsta lilla att bli underbart.
Menar, hon längtar till julen. Det skulle jag också vilja göra.. Nångång iaf..

Lönen kommer imon. Och det är tur att jag hade en del kvar av förra lönen för denna var inte hög...
Men detta kommer bli skitbra. Nej jag tänker inte berätta hela summan.
Ska gå på stan med mamma imon så ska nog skämma bort både henne och mig tror jag.
Jag är så snål av mig när jag går på stan eller ska handla. Köper i princip aldrig saker på impuls osv för jag anser mig inte ha råd. Men nu har jag det! Det känns så jäkla underbart!

Ja det får räcka för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0