Lördag!

Jag älskar lördagar. Som man är ledig på vill säga.
Såhär ska en lördag vara.

Man sover tills man vaknar, dah, utvilad och helt fantastiskt pigg.
Duscha och invänta frukost.

Mamma och Knutte kom runt halv tolv med nybakade frallor.
Kaffe och frallor, mmmm!

Sen for Knutte iväg med 4säckar skräp som stått i datarummet i några år.
Mamma började baka mandelkubb.

Sen runt.. 13 åkte jag och knutte till Lerdalaboden och köpte garn.

Sen visade jag mamma lite kort som jag satt i ramar och grejer. Blir alltid lika glad när hon uppskattar det :)

Sen käkade vi runt.. 14,30 ungefär.
Hasselbackspotatis och fläskfilé! Herregud!

Sen strax efter det så for dom.

Och nu sitter jag här, lagom mätt och lagom seg och lagom mysig.
Körde igång Elvis på LP. Rassel och mysröst is the shit.
Synd bara att man får springa lite oftare till skivspelaren för att vända steken.

Alltså.. Ja.. Johnny pratar med mig på msn och ska förmodligen till Peter. Jag vet inte om jag ska fråga om jag får haka på. Det känns lite jobbigt och jag kan inte påstå att jag är supersugen.

Imon är det kalas hos Knutte för mamma och honom. Hans mamma kommer garanterat ha lite smått ångest när hon går därifrån. Menar, hon verkar redan ha lite svårt för mamma, och viseverse. Och.. Hela familjen Lans är ju.. ja, ni vet.. Hähä. Och då känns det rätt bra att Inte vara bakfull.
Mähä!!

Och Karin, det må vara okristligt att jobba nyår, men hur kristna är vi?

Oh ja! Jag fick ett par sockar av mamma också som hon stickat!

image49

image50


Dom är jättemysiga!

Kommentarer
Postat av: Erki

Åh, så mysiga dom ser ut :)

2007-12-08 @ 19:34:03
URL: http://www.erks.blogg.se
Postat av: mor

du är ju den goaste!!! Jocke o dom kommer imon... o alla andra..."hoppas vi kommer upp i förväntningarna hos "svärmor"
(visst heter det så..undrar varför)
Nu blir det sängen...Kramiz på dej!

2007-12-08 @ 22:28:08
Postat av: Karin

Äh :P

2007-12-09 @ 13:33:55
Postat av: Malin

helloooooooo!!!!!! Skulle bara säga att ja hittade dej här bland allt folk... hahaha kul va???!!!!Kommer dock inte ihåg hur man skriver ut blogg adressen..... Kramar Malin Herbestam

2007-12-11 @ 09:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0