Kväll på hotellet.

Jaha, då har man jobbat kväll för första gången.
Det var rätt rörigt i köket och disken. Det var ju julbord.
Men vi fick oss en paus och äta och sen gick vi och käkade choklad i repan och drack cola och svansade mest runt och gjorde inte så mycket.
Det var rätt soft.
Gick med Martina som lite inför nyårsnatten och så fick jag träffa han som är "boss" på nyårsnatten.
Aldrig har jag diskat så mycket koppar som idag. Tror vi körde över 5backar, närmare 10st tror jag.
Glöggdrickande saker...

Ja, min mage har lugnat sig.
Imon ska jag dricka kaffe för första gången på ett par dagar och så ska jag äta frukost med mor.

Ne, orka!

Oh! Nere i launchen finns det ett piano som spelar av sig själv! Och tangenterna åker ner av sig själv! Fatta vad fräckt! Och psykande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0