Gomorron?

Haha jag vill sooooova!

Igår hade vi julmys med jobbet. Och jag säger såhär; Det sög min lilltå!
När jag och Erki kom dit satt dom och kollade på Trolltyg i tomteskogen(?) och visst, det var väl lite småsött sådär med Fjant och så. Men när det var slut var det julklappsutdelning, öppning och sen packa ihop och gå. Inget sittande och snackade och bara ha det trevligt och umgås... Hade tyckt det var roligare.
Jag fick chifens julklapp. En orange/gul elefantspargris. Så skulle Linda J försöka få fram att den passade mig. Men det gick inte.. Haha.
Saba fick min julklapp. Hon tyckte den var jättefin!

Sen gick vi till Bishop för vi hade blivit lovade 2öl/cider. Så jag tog min efterlängtade Heineken och sedan en cider. Var bara jag, Linda J, Therese och Erki som gick dit. Sen fick vi även en nachostallrik med hårstrån i och nån mozarellasticks, typ, friterad mozarella och vitlöksdipp. Det var snuskigt gott!

Sen gick Therese hem och vi andra satt kvar. Eftersom vi tydligen får personalrabatt på Bishop passade vi på att fylla våra magar med alkohol bestående av DRINKAR! 50spänn för en sexa. Förträffligt!

Sen gick vi vidare till Olearys och aldrig har jag varit med om att det var så tråkigt där.
Linda gick efter en timma ungefär och jag och Erki var kvar och kollade på folk.
Satt vid baren och flinade åt korta människor och sliskiga gubbar.

Jag tog även steget att höra av mig och ja, jag var närvös. Men herregud vilken respons jag fick!
Jäij!

Var hemma runt 2, somnade halv tre ungefär och vaknade vid 6,20.. Klarvaken!
Kommer gå någon på nerverna idag.
Städdag idag. Johanna kommer runt 12. Det är bra, för då har jag någon att peta på.

Sen ska jag till A6 med Kaurin och köpa juleklapp till henne, fast hon får gå och gömma sig. Sen ska jag köpa alkohol inför juldagen.

Nu kom huvudvärken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0