Fuck off!

Julen är snart förbi och jag har inte orkat med skiten.

Just nu sitter jag och min syster och dividierar över huruvida hon ska ha kort hår eller inte.
Och ni som känner mig, vet att jag är ärlig.
Johanna, skaffa inte kort hår! Så... Läs och lär ffs.

Dagen i sig har vart riktigt jävla förbannat tråkig. Fått en del sms, men inte från den jag hoppades.
Så jag svalde min envishet och hörde av mig. Det blev lite lyckat, men det är bara till att acceptera en ensam framtid. Shit happens. Livet suger.

Gick runt munksjön innan. Tog med mig Bennie. Det var kallt som fan men det behövdes.
Hoppas att jag får sova i natt. Men hjärnan är ju ett plågande organ som vägrar stängas av. När jag blir stor ska jag uppfinna en on/off-knapp till hjärnan. Hade ju vart kanon.

Imon vet jag inte hur det blir. Den enda jag vet hundra som kommer är Karin.
Emil kommer inte för hans morfar dog igår, så han blir kvar i skåne.
Ska höra av mig till Conny och Hanna också, hoppas dom kommer.

Sen ska jag faktiskt fråga om dennadär vill komma. Menar, vafan.. En öl i gott sällskap kan ju inte skada?
Jag respekterar och kliver undan.

Seriöst, jag pallar inte folk mer! Och så ska man till pappa och Inger imon.
Till det säger jag bara såhär: ORKA!

Fuck off!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jagvillkommaiaf

2007-12-28 @ 23:14:29
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0