Eko!

Jag kände för att skriva, men samma visa varje gång. Vad ska jag skriva? Hmm....

Jag ska iaf jobba imon. Hoppas jag får jobba på lördag också. Det fanns inga tider nästa vecka, men hon kunde peta in mig och Erki på onsdagen. Hon ska tydligen jobba på lördagen nästa vecka också, hoppas jag också får det. Behöver så mycket tider som möjligt nu eftersom hotellet stänger över jul.

Jag längtar till 22december. Då blir det julmys och tacos med bland annat Soph, Emma, Emelie och Annika. Emma har jag sett efter att skolan slutade men inte de andra.

19december ska vi tydligen ha julmys med jobbet på Bishop. En onsdag av alla dagar...
Och på Bishop också. Hur mysigt är det där?

Ska snart bege mig till A6 och köpa småsaker och strosa runt lite.
Köpa frimärken, en ram, penslar, hobbyfärg och lite annat smått och gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0