A6

Tror inte jag var där i mer än 2timmar.

Okej, vad köpte jag då.

Två par strumpbyxor till jobbet.
En present till mamma.
Ramar.
Hobbtfärg, svart och vit.
Penslar.
Aftoblandet + tv-tidning.
5 st frimärken.
En burk med hallonmarmelad.

Det var rätt trevligt att gå runt där i sin ensamhet, men det var väl lite väl ivriga människor...

Seriöst. Du är tamejfan en redigt fet mansgris och jag stör mig!
Nej, du provocerar inte, du är inte tillräckligt smart för det.
Du är bara jobbig.
Du tror att du är så jävla rolig och bjuder på dig själv.
Men i själva verkat är du liten och jobbig!

Imon ska jag jobba! Woho! Ja, jag har inte så många tider framöver så jag tar dom jag kommer över. Dock snodde erki en tid nästa lördag! Haha.

Min chef ringde innan och frågade om jag kunde jobba 20-03 på nyårsafton, jag sa ja. Wäij, pengar. Hon lät riktigt glad över att jag sa ja. Så jag hoppas att hon ger mig lite tider i gengäld :)

Målat har jag gjort också. Det blev väl.. sådär, hehe.

Wäääh!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jobba på nyår? Så okristligt...

2007-12-07 @ 00:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0