Livet

Idag vill jag inte vara med, alls. Var helt död när klockan ringde innan 4. Ni vet den där känslan "vill inte vill inte vill inte". Så är det idag. Men nu sitter jag på bussen på väg till jobbet iaf. Duktiga jag! Är snart hemma igen. Ska jobba 25% till sista januari, sedan öka i tid. Återstår att se hur död jag är om dagarna då. Nu orkar jag ändå ta mig för saker om dagarna, oftast. Får jag bara vara hemma till senast 19 så reder det sig. Har lagt mig runt 20 varje kväll denna veckan. Fick ju melatonin utskrivet och det är nog det bästa som hänt mig! Jag får sova om nätterna men jag är inte seg dagen efter som med andra preparat jag testat. Love it! 

I februari har det gått 4år sedan mitt nya liv började. Ett nytt kapitel. Ett kaos. Känns sjukt hur lång tid det är, egentligen. 4år. Idag kan jag säga att jag hittat tillbaka till mig själv. Josefine 2.0 är nog det bästa som kunde hända. Både för mig och för min omgivning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0